დღე დაიწყო წინარე ცოდნის გააქტიურებით გადავავლეთ თვალი ერთმანეთის ნაშრომებს და საბოლოვოდ მოვახდინეთ იდეების ფორმულირება. წარვადგინეთ საშინაო დავალება პროექტის მიზნები სასწავლო გეგმის სტსნდარტთან და 21 საუკუნის უნარჩვევებთან მივიღეთ ჩვენთვისწ საჭირო უკუ კავშირიდა ჩავინიშნეთ საშინავო დავალება.
понедельник, 12 июня 2017 г.
მესამე დღის რეფლექსია
დღე დაიწყო წინარე ცოდნის გააქტიურებით გადავავლეთ თვალი ერთმანეთის ნაშრომებს და საბოლოვოდ მოვახდინეთ იდეების ფორმულირება. წარვადგინეთ საშინაო დავალება პროექტის მიზნები სასწავლო გეგმის სტსნდარტთან და 21 საუკუნის უნარჩვევებთან მივიღეთ ჩვენთვისწ საჭირო უკუ კავშირიდა ჩავინიშნეთ საშინავო დავალება.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
მერვე დღის რეფლექსია
დღევანდელი დღე დაიწყო მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების ადაპტირების გადახედვით, კიდევ ერთხელ გადავხედეთ პროექტის გეგმის შაბლონს და ტრ...
-
დემნა უფლისწულის აჯანყების შეფასება საქართველოს მეფის დავით V-ის ძის, ტრაგიკული ბედი მთელი სიმძაფრით წარმოაჩენს დაძაბულ პოლიტიკურ ვნ...
-
საინფორმაციო, მედია და ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევები საინფორმაციო წიგნიერება ● ინფორმაციის ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება, კრი...
-
ისტ.XI . 3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობის ა და მნიშვნელობის ანალიზ ი. · მსჯელობს სახელმწიფოს მახასიათებლების შეს...
Комментариев нет:
Отправить комментарий